جمعه، ۲۵ آبان ۱۳۹۷

اخبار

مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد اسلامی تاکید کرد: اهمیت شناخت تغییر سبک تبلیغات با ظهور شبکه های مجازی

مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد اسلامی تاکید کرد: اهمیت شناخت تغییر سبک تبلیغات با ظهور شبکه های مجازی
مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد اسلامی در نشست کمیته تبلیغات دوازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال گفت: تبلیغات در شبکه های مجازی سهم عمده ای از اطلاع رسانی امروز را بر عهده گرفته که در پی ان به تغییر سبک تبلیغات منجر شده است.

 

 

به گزارش روابط عمومی مرکز فناوری و اطلاعات رسانه های دیجیتال، صبح امروز با حضور دکتر حیدری مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشستی برای هماهنگی تبلیغات نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال برگزار شد.

دکتر حیدری با اشاره به اهمیت تبلیغات و مقابله با جنگ نرم دشمن گفت: برای نمایشگاه می توان از ظرفیت تبلیغات برون مرزی نیز بهره گرفت و اثر پروپاگاندای رسانه ای را که علیه جمهوری اسلامی است تا حدودی مدیریت کرد.

وی با تاکید بر اهمیت شناخت ظرفیت تبلیغات گفت: رسانه های مدرن و شبکه های اجتماعی ظرفیتهایی را برای تبلیغات در اختیارمان قرار داده که از این ظرفیتها می توان در جهت تبلیغ نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال بهره برد.

۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۳۷

اظهار نظر

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده:
پست الکترونیک: *  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد.